CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

zondag 3 januari 2010

Wees Welkom In Mijn Onderwereld...



... en alleen daar!















Kom dat tegen, dan duik je al eens onder in een leegstaand fabrieksgebouw, en dan word je wakker van de kou en is de hele wereld wit geworden.

Maagdelijk blank. Een onbeschreven blad. Sneeuwwitje. Combineer haar met Salome Swarte en wat krijg je dan?

Kou. Ik had verdomme meer dekens moeten meebrengen.















Ik weet niet wie of wat de kerel is die je daar ziet. Heb in het geniep een kiekje van 'm genomen.

Misschien doet ie aan urban exploration of zo. Misschien dacht hij ook welkom te zijn in mijn onderwereld. Misschien is hij een detective en al naar mij op zoek.

Maar waarom zou ie me dan hier komen zoeken? Er is niks dat mij verbindt met 'hier'. Precies daarom heb ik deze locatie ook uitgekozen als mijn onderduikadres. Tijdelijk, hoor. Zeer tijdelijk.

Tot ik mezelf weer helemaal opnieuw heb uitgevonden. Tot ik het verhaal uit mij heb gedreven dat ik in mij draag. Tot ik het verleden van me af heb geschreven.












En ook vanwege Poe natuurlijk.



0 reacties:

Trefwoorden

gedichten (16) poëzie (14) salome (8) Chris Marlowe (6) Heer Halewijn (5) Facebook (4) Blauwbaard (3) reïncarnatie (3) zwarte weduwe (3) 666 (2) Bart Van Loo (2) Christopher Marlowe (2) Hadewijch (2) Het Getal van het Beest (2) Kapellekensbaan (2) O Vermiljoenen Spleet (2) Salome Swarte (2) Sextijnse kapel (2) erotiek (2) graffiti (2) oscar wilde (2) 2010 (1) Ai (1) Alys Zonderland (1) Anneleen Pierloot (1) Beste Wensen (1) Camera Obscura (1) Carol Ann Duffy (1) De Schone en het Beest (1) Dionysos (1) Dorothy Ravier (1) Démasqué (1) Edgar Allan Poe (1) Een moeder spreekt: (1) Euridice (1) Facebook Dialogen (1) Gelukkig Nieuwjaar (1) IJstijd (1) Isis (1) Jurgen Smit (1) Jürgen Smits (1) Laterna Magica (1) Liesbeth Penders (1) Marlowe (1) Met uw kop op haar schavot (1) Monoloog (1) Mysterie (1) Ophelia (1) Orfeus (1) Orff (1) Osiris (1) Regisseur (1) Schotland (1) Shakespeare (1) Slechte Slapers (1) Tine Hertmans (1) Vagina (1) Vagina Dentata (1) Veuve Noire (1) Voor altijd 8 (1) Wie is Salome Swarte (1) William Shakespeare (1) Zwarte Woud (1) crash (1) cyberpesten (1) detective (1) duivel (1) elf (1) elfen (1) elfenridder (1) enchanté (1) erotische (1) faction (1) fresco (1) gedicht (1) goden (1) griezelverhaal (1) heks (1) helderziende (1) hoc est corpus meum (1) incantatio (1) interactief (1) kabbalah (1) lied (1) literair project (1) literatuur (1) maagden (1) maan (1) maangodin (1) magisch (1) maskers (1) missen (1) moordspel (1) mystificaties (1) naakt (1) offer (1) paradijs (1) passiespel (1) pete doherty (1) profiel (1) seks (1) sprookjes (1) symboliek (1) trol (1) urban exploration (1) zonnegod (1)