CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

woensdag 20 januari 2010

Een Merkwaardige Facebook Dialoog met Chris Marlowe



Gisteren een merkwaardige Facebook Dialoog gehad met Chris Marlowe:

Chris Marlowe Mijn Vermiljoenen Spleetje... Ge hadt het enige tijd geleden over die goeie brave Jürgen Smit die u een paar links naar gedichten over u bezorgde, en ge vermeldde die van Duffy op uw blog... Maar ik vond de andere beter. Ge weet wel: Salomé by Ai...


"I scissor the stem of the red carnation / and set it in a bowl of water. / It floats the way your head would, / if I cut it off."


Salome Swarte
Salome Swarte
Dat was een privé mail! Hoe weet jij dat?
Chris Marlowe
Chris Marlowe
Och meiske, ik zou nog veel meer kunnen zeggen... "Iemand wil me persé in Het Verborgen Wereldje houden, want er wordt nu al in MIJN vriendenlijst geschrapt zonder mijn wil en zonder mijn medeweten!" schrijft je vriendinnetje Tine Hertmans op je prikbord. "Dit is een misplaatste grap die naar CYBERPESTEN ruikt; ik vraag me dan ook al of bewuste persoon heus niets beter te doen heeft???"
Chris Marlowe
Chris Marlowe
En bij de weg, Vermiljoenen Spleetje dat zo bezig bent het werk van de Bart Van Loo's en Jürgen Smitzen dezer wereld te promoten... Wil zo goed zijn je vriendje Jürgen te melden dat het wel heel erg Kort Dag wordt, als ie nog een bijdrage wil maken over deze Jonggestorven Dichter.
Salome Swarte
Salome Swarte
Welwelwel, Chris Marlowe leeft dus nog!... En wat zie ik? Je hebt er een vriendinnetje bij genomen! Voldoe ik niet meer als spreekbuis, misschien?

En nu vraag ik me af... Als Chris Marlowe mijn privé mails kan lezen, komt dat dan omdat hij
  1. helderziende is?
  2. mijn account heeft gekraakt? (Het overkomt iedereen vroeg of laat wel eens, tegenwoordig.)
  3. over het emailadres en het paswoord beschikt waarmee ik inlog?
En is het allerminst toevallig dat Tine Hertmans het op precies hetzelfde moment over cyberpesten heeft, en over vrienden die buiten haar wil om uit haar lijst werden geschrapt? Als Chris Marlowe dit berichtje van haar op mijn prikbord citeert, doet hij dat dan omdat hij mij er wil op wijzen dat hij almachtig is, hier op Facebook? Dat hij privé mails kan lezen en vrienden kan schrappen naar believen? Of ben ik nu paranoïde?

Is het allerminst toevallig dat dit alles gebeurt net op het moment dat er zich een sponsor aandient voor mijn literair project?

(Zie ook: www.moordspelen.blogspot.com!)

En dat hij er tegelijkertijd nog een vriendinnetje bij neemt, met name: Anneleen Pierloot? Wat het totaal op, welgeteld, twee stuks brengt?

Moet ik nu jaloers zijn dat je mij niet langer als je private spreekbuis gebruikt, Chris Marlowe? Of opgelucht?

Vraagtekens, vraagtekens, vraagtekens...




0 reacties:

Trefwoorden

gedichten (16) poëzie (14) salome (8) Chris Marlowe (6) Heer Halewijn (5) Facebook (4) Blauwbaard (3) reïncarnatie (3) zwarte weduwe (3) 666 (2) Bart Van Loo (2) Christopher Marlowe (2) Hadewijch (2) Het Getal van het Beest (2) Kapellekensbaan (2) O Vermiljoenen Spleet (2) Salome Swarte (2) Sextijnse kapel (2) erotiek (2) graffiti (2) oscar wilde (2) 2010 (1) Ai (1) Alys Zonderland (1) Anneleen Pierloot (1) Beste Wensen (1) Camera Obscura (1) Carol Ann Duffy (1) De Schone en het Beest (1) Dionysos (1) Dorothy Ravier (1) Démasqué (1) Edgar Allan Poe (1) Een moeder spreekt: (1) Euridice (1) Facebook Dialogen (1) Gelukkig Nieuwjaar (1) IJstijd (1) Isis (1) Jurgen Smit (1) Jürgen Smits (1) Laterna Magica (1) Liesbeth Penders (1) Marlowe (1) Met uw kop op haar schavot (1) Monoloog (1) Mysterie (1) Ophelia (1) Orfeus (1) Orff (1) Osiris (1) Regisseur (1) Schotland (1) Shakespeare (1) Slechte Slapers (1) Tine Hertmans (1) Vagina (1) Vagina Dentata (1) Veuve Noire (1) Voor altijd 8 (1) Wie is Salome Swarte (1) William Shakespeare (1) Zwarte Woud (1) crash (1) cyberpesten (1) detective (1) duivel (1) elf (1) elfen (1) elfenridder (1) enchanté (1) erotische (1) faction (1) fresco (1) gedicht (1) goden (1) griezelverhaal (1) heks (1) helderziende (1) hoc est corpus meum (1) incantatio (1) interactief (1) kabbalah (1) lied (1) literair project (1) literatuur (1) maagden (1) maan (1) maangodin (1) magisch (1) maskers (1) missen (1) moordspel (1) mystificaties (1) naakt (1) offer (1) paradijs (1) passiespel (1) pete doherty (1) profiel (1) seks (1) sprookjes (1) symboliek (1) trol (1) urban exploration (1) zonnegod (1)